If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Радвам се че си открил проблема . Колкото до колегите които наспамиха темата искам да кажа че аз също че истиската тръпка е когато сам си оправиш возилото или участваш в ремонта .
Радвам се че си открил проблема . Колкото до колегите които наспамиха темата искам да кажа че аз също че истиската тръпка е когато сам си оправиш возилото или участваш в ремонта .
Тръпка е, съгласен. Тук се оказа лесно. Но ако не беше това? Поради колко много причини може да забива?
Радвам се че си открил проблема . Колкото до колегите които наспамиха темата искам да кажа че аз също че истиската тръпка е когато сам си оправиш возилото или участваш в ремонта .
И ако му дадем 10+ грешни предложения и той похарчи много пари на вятъра, кой ще е виновен ?
И аз имах проблем със ускорение със серия от големи тласъци ,но се радвам че посетих майстор и няколко човека познаха ,че е запечена геометрия. Но ако бях сменил 5+ неща за 1000лв ?
И ако му дадем 10+ грешни предложения и той похарчи много пари на вятъра, кой ще е виновен ?
И аз имах проблем със ускорение със серия от големи тласъци ,но се радвам че посетих майстор и няколко човека познаха ,че е запечена геометрия. Но ако бях сменил 5+ неща за 1000лв ?
И запекла геометрия се хваща много бързо с диагностика и данни в реално време. Както и клапата
+1
Comment